Det bästa av två världar.

Detta är så vackert så jag tror jag förlängde mitt liv en smula bara genom att titta och lyssna. Musik och Film som redskap är bland det kraftfullaste som finns, det tilltalar mig på så många sätt. Ett helt fantastiskt stämningsfullt album också, rekommenderas.

Har alltid haft ett stort behov av att uttrycka mig och är riktigt sugen på att börja skapa något igen. Har ett slags grundläggande behov, som jag tror att jag delar med många andra. Men tyvärr har det senaste året varit väldigt fattigt på kreativitetsfronten om jag ska vara ärlig, jag har tänkt mycket på det däremot.

Tror faktiskt att jag skulle sova bättre om jag tog tag i det. För det är faktiskt det bästa av två världar, kreativt skapande och hårt slit med kroppen.

Men framförallt att man gör sådant som man mår bra av, inte håller sig borta från det. Det bygger självförtroende att våga göra det man vill, utan att vara rädd för att misslyckas.

Kommentera

