+20 kg.

Fantastisk serie ”An Idiot Abroad”, även om det är rätt vridet så älskar jag hur de driver med ”engelsmannen” och de 7 underverken på jorden. Man får se den osminkade sanningen och blir översköljd med fördomar och oneliners.

I helgen har det ju inte bara cyklats DH i Kungsberget, körts Landsväg i Köpenhamn. Det har ju varit Svealandsmästerskapen i XCO och XCE också.

Resultatlista XCO
Resultatlista XCE

Själv har jag väl ökat mitt årsbästa i knäböj med 20 kg, mäktiga 60 kg idag. Det går framåt.. sakta. Men det går framåt. Satte mig i roddmaskinen för första gången på länge också, känns i överkroppen att man inte é med i matchen men drog av 2000 m på 07:14 min utan att avlida. Förra året hade jag ett pers på 06:55, fast då hade jag väl 80+ kg till hjälp också.

Det avslutar även veckans träning, som ni finner här. Fortfarande kravlöst och på känsla. Är ett tag kvar tills det är dags att strukturera upp det hela lite mer.

Dagens: The Hives – Here We Go Again.

2 thoughts on “+20 kg.

Kommentera

