I love the smell of chanterelles in the morning

Inte lika dramatiskt som Robert Duvall i Apocalypse, men känslan av vinst infinner sig ändå här på Idrottsallén denna förmiddag. Sovit som ett spädbarn, vaknade upp lite matbakis från gårdagen. Morgoncykling, svampjakt, eftermiddagscykling, bastu och mat, många favoriter med i den ekvationen.

Fick med mig en liten påse svamp hem som jag lär ta hand om och göra något vettigt med under dagen, det är nog det enda kravet jag har på mig själv idag.

”Banprofil” gårdagens morgonrunda vid Kungsberget som Pelle drog mig och Magnus runt på, finns grym potential i det området!

Brukar roa mig med att kolla på naturfilmer till frukost, dels för att påminna mig själv om världen utanför och hur fantastiskt vacker naturen är. Fastnade för denna idag.

Kommentera

