Mot Kungsberget!

Ytterliggare en vacker morgon att kliva upp till, med väckarklockan som stöd. Vissa dagar älskar man det, andra dagar inte lika mycket. Idag känns det som en sån där dag då man älskar att kliva upp i tid.

Ska nämligen ta Forden och mina skenslöa ben till Järbo för att cykla lite distans kring Kungsberget med Pelle Sjudin, det ryktades att den där Magnus Palmberg eventuellt skulle med också! Så, jag laddar med lite extra favoritmüsli denna morgon för att orka med de där snabbingarna.

Min egen formkänsla är ju rätt så kass just nu, men nog ska jag kunna slita mig med på ett distanspass iallafall. Eftersom min Giant Anthem X 26″ är hos Pedalogerna och den lånade hardtailen är en hardtail så lånar Pelle snällt nog ut sin Scott Spark RC 26″, så jag slipper skämma ut mig i skogen.

Förresten, lycka till alla nöjdingar som kör 2011 års upplaga av Hammarby Hill idag! Må ni få vackert väder och vara sådär nöjdingtrötta efter målgång. För min del lutar det åt en heldag ute i Järbo, ska bli grymt det med!

Passande dagens uppgift: The Wombats – Jump into the Fog.

2 thoughts on “Mot Kungsberget!

  1. Lycka till själv med distanspasset :) Jag ska göra mitt bästa för att köra skiten ur CRT och ev andra snabbingar, de första 200m iaf, sen går jag nog på neon-rött upp för backen. :)

Kommentera

