Höstens färger

Man behöver ju inte oroa sig för att det är grått och trist ute när Pendlar-Persson klär sig för dans, matchande strumpor hade han hittat med. Kudos!

Ställde ju klockan okristligt tidigt imorse och tänkte bränna av det mesta på morgonen. Men det blev lite snooze istället. Jag är dock skitsugen på att cykla just nu, så jag passade väl på och tog igen det på eftermiddagen.

Är en hemsk vanemänniska och kan jag bara vänja mig vid att cykla nån timme per dag och gå upp tidigare så kommer pendlingen möta noll motstånd sen oavsett väderlek. Dessutom försöker jag väl tänka som så att ju sämre vädret blir dessto mer tänker jag le, fast det satt långt inne när motvinden var som värst på hemskarvningen idag.


Något jag kanske inte har lika lätt att vänja mig vid är just Spaghetti Fullkorn, men allt går ju att dränka allt med ketchup och senap. Fick till korven sådär lagomt bränd idag med, lycka!

Stort grattis på födelsedagen säger vi till min mor, ”hela” 45 år idag. Som ni då kanske förstår så var hon rätt ung när hon gav mig liv så att säga, en födelse jag troligen lär spendera resten av mitt liv för att försöka återgälda på något sätt. Förutom det är jag skyldig min mor 26 år av peppande och stöd också, det lär inte bli gratis!

One thought on “Höstens färger

Kommentera

