#CosmicConsciousness, blah.

Det tog 48 timmar innan jag mer eller mindre kände mig tvungen att avfölja Chopra på Twitter, det blev för mycket. Jag hade höga förhoppningar som slutade i ett konstant pepprande om det universella medvetandet, det var inget saftkalas precis. Ett slags Mental-mayhem.

Tacka vet jag Joe Friel.

Äpplen och Päron, jag vet. Men ändå.

Träning vecka 36 uppdaterad och komplett. Än sålänge har jag inga större krav på mitt tränande, känner jag för en 4 timmars vecka så blir det så, känner jag för en 15 timmars så blir det istället så. Låter snarare knoppen få bestämma än kroppen, det är trots allt den som är i störst behov att få göra som den vill, ett tag till. Det är inga finsiffror på testcykeln just nu iallafall, det förtäljer en del om det skick jag varit i på senaste tiden.

Mina fem främsta pepplåtar denna vecka finns på en playlist på Spotify, Topp 5 Vecka 36.

Har även passat på att göra lite uppdateringar på sidan som jag funderat på en längre tid, min träning var bara en del av de planerna. Min resa innehåller lite information om min träningsbakgrund och mitt liv ur idrottssynpunkt var fram tills det att jag bestämde mig för att genomföra den här satsningen, Min idrott är en sida med lite generell information om de 4 större diciplinerna inom MTB och det jag valt att syssla med. Inte så mycket nytt på någon av sidorna för er som redan är MTB-nöjdingar eller som följt mig ett tag.

Men ni kanske inte visste att jag faktiskt haft ett finskt efternamn innan jag tog nuvarande efternamn från Mammas ingifta sida av familjen, levt ohälsosamt och spelat gitarr.

Innan jag blev cykelknäpp alltså. Gitarr spelar jag fortfarande lite då och då däremot.

Kommentera

