Sharing, is caring.

Jag hade ju ett avsnitt i vintras där jag delade med mig en del kring både tester och en kort stund även kring min effektträning. Det sistnämnda blev för mycket arbete och krångel. Sen skriver jag ju ändå sporadiskt och med en del luckor om den träning jag genomför men det ger väl inte precis hela bilden. Men nu tror jag att jag hittat ett format som förenklar det hela lite, så jag tänker dela med mig av all träning jag genomför fr.om denna vecka till starten av nästa tävlingssäsong till en början, via Garmin Connect.

Tyvärr går det inte att dela med sig av kalendern i Connect och den verkar heller inte gilla att visa de manuellt upplagda (de som inte kommer från klockan) aktiviterna i Explore. Därför syns bara de tre senaste aktiviterna denna vecka, då de kommer direkt från klockan.

Så därför tänkte jag introducera en ny sida på bloggen, min träning, där jag helt enkelt tar en bild av genomförda aktiviteter från kalendern i Connect och lägger upp en gång i veckan med lite statistik på tid och km etc.

Vill man (Ville) fördjupa sig i varje pass så finns min profil på Garmin Connect öppen för alla som är intresserade.

2 thoughts on “Sharing, is caring.

Kommentera

