PSI-kologiskt.

Kom hem igår efter en vecka i Västernorrland, uppladdningen till Cykelvasan fortlöper! Inte mycket jag kan göra nu. Keep it going, så enkelt är det! Det blir ett jäkla saftkalas de där 9 milen. Ska bli kul att bara delta i evenemanget för första gången, har inga förhoppningar iår om hur det ska gå. Det blir vad det blir, bara o trampa och köra in i kaklet!

Förra veckan innehöll 4 vilodagar, blev 2 vilodagar direkt efter Engelbrektsturen. Mest för att det fanns annat att göra de dagarna, semesterläge så att säga. Inte haft så många träningsfria dagar på en vecka på ett bra tag. De dagar jag tränade förra veckan så körde jag hårt, för att frigöra så mycket tid till annat som möjligt. Löjligt värt!

Tog mig ut och sprättade lite på ungdomsträningen med Gävle CA vid Skidstavallen idag. Slog i stenar med pedalerna för jämnan och konstaterade kallt att det nog måste försvunnit lite luft ur bakdämparen, för såhär kan det ju inte va! Kontrollerade trycket när jag kom hem, i princip samma som det varit under hela säsongen.

Jag har inte ställt mig på vågen på ett bra tag.

Tänker inte göra det heller.

Kommentera

