XC SM 2011

Banan var grym, på träningen när det var torrt kände jag att jag hade kontroll och kunde köra avslappnat. Regnet som kom på natten innan tävlingsdagen gjorde banan blöt och jag åkte och spände mig hela tiden i skogen och nedför ska vi inte prata om. Ryggen tog slut och kraften försvann, blev helt enkelt för mycket för mig!

Det blir fler SM, detta var bara det första misslyckandet. Finns gott om bra saker att ta med sig från denna vecka också! Träffat en del härliga nöjdingar och fått se en hel del fina prestationer av både aktiva och de på sidan av. Då tänker jag på de som langar, springer med hjul mellan tekniska zonerna, stöttar längs hela banan och ställer upp i vått och torrt.

Det är fantastiskt att se!

Resultatlista

Kommentera

