Mörksuggejakten 2011.

Med tanke på hur kroppen kändes innan och de få timmar sömn jag fått inatt så är jag glad att det gick såpass bra som det gick under dagens tävling. Körde på 02:41:20 förra året, 02:24:57 idag, den förbättringen är det svårt att vara missnöjd med.

Kändes riktigt tungt på uppvärmingen och jag var beredd på det värsta men vid gott mod! Uppför Vidablick kändes det skit, men hanterbar skit. Det släppte väl aldrig riktigt längs resten av banan men jag segade mig med överallt där det behövdes (och ibland där det inte behövdes) och bet ihop. Inga missöden och inga överraskningar.

Det räckte till en 17:e plats och en för mig fin tid!

Resultatlista Mörksuggejakten 2011

4 thoughts on “Mörksuggejakten 2011.

Kommentera

