TT Järbo i slaktvärme.

Det ska väl cyklas fort ibland också, inte bara långt.

Jag tog med mig talangen och klubbkamraten Emil Linde till Järbo för lite fortkörning med några andra nöjdingar, Sjudin, Boström, Danne och Crille. För egen del hade jag bara ett mål med kvällen, gå under 60 minuter på 3 varv med långa varvningen och bli trött.

På slutet av andra varvet började kedjan hoppa, så att säga. Otur, men det blir nog att byta tillbaks till KMC hädanefter.

Varvade en bit under 40 min på 2 varv, körde igenom sista varvet kedjan till trots, gick bara inte att trycka på som jag ville. Sluttid strax över timmen. Kroppen kändes oväntat fin, snittade 92% av max, värmen hjälpte till en hel del. Det känns bra helt enkelt!

Imorgon ska jag åka till Borlänge och arbeta, kolla in det kontor jag ska sitta i när jag börjar i höst bland annat, ska bli roligt! Tänkte ta en sväng förbi Falun och kolla in lite bostadsområden när jag åker hem.

Sen ska det laddas inför Söndagens långlopp i Eksjö, Ränneslättsturen! Har inte kört det loppet tidigare så det ska bli intressant, vädret verkar bli blött som det ser ut nu.

Vi ses där!

Kommentera

