Ett personbästa, är ett personbästa.

462 W i 41 sekunder, sen gav jag och mina för dagen 73 kg skenslöhet upp, vanan trogen. Å andra sidan var mitt personbästa 55 sekunder på 430W innan, idag gick det ju att köra igenom alla fyra minuterna på den rampen. Så jag grämer mig inte så speciellt mycket denna gång även om jag tycker att allt under en minut med två min vila är lite tveksamt, eller hur?

Ett personbästa är ett personbästa. Men nu är frågan, vart ska jag hitta 3:19 minuter till?

Kommentera

