Borlänge Tour – Tempo

För att sammanfatta helgen: Grymt arrangemang Borlänge CK, en av årets höjdpunkter hittills och riktigt roligt att träffa alla trevliga medcyklister. 13 km Tempo idag då, öppnade så offensivt jag kunde med inställningen att köra in så mycket tid som möjligt och jag kämpade verkligen och gjorde mitt bästa. Men konkurrenterna är starkare och bättre så det hjälpte inte.

Slutade på en 19:e plats idag men behöll 17:e platsen i totalen.

Resultatlista

Jag får fortsätta jobba på mitt och försöka höja mig ett snäpp, inte helt enkelt men någonstans kan man väl alltid börja! Får träna hårdare och ta i mer.

Är ledig till 7/6 och åker till Västernorrland imorgon och stannar ett par dagar och tar cykeln med mig.

 

 

 

 

Kommentera

