Gästrikecupen deltävling #3 – Järbo.

Det var lite kallt med tunn tempodräkt idag egentligen, men sånt löser sig ju när man börjar kötta och vad gör man inte för sporten och möjligheten att få bära smällgul tempodräkt?

Arrangör för kvällen var Sandvikens CK med distriktets finaste bana enligt mig, 3 x 7,8 km mäter banan i Järbo på min GPS och bra tävlingstid 01:00:30 på min klocka. Historien från Testebovallen upprepar sig resultatmässigt. Två Giant 29’ers i topp och två stycken likadana bakom mig. Jag o min 26’a kämpar vidare.

Ser framemot de närmsta dagarnas uppladdning inför helgens Borlänge Tour!

Resultatlistan i sin helhet finns på Gästrikecupens hemsida.

Kommentera

