Tävlingsfritt.

Eftersom det inte blev någon Gästrikecup för mig igår, så är det tävlingsfritt denna vecka. Vi var på Järnvägsmuseét med arbetet bland annat, mycket trevligt men någon vila blev det ju inte då jag tog mig in i skrubben för första gången på länge. Körde en 40 minutare, bättre än ingenting. Siffrorna? Åh så klen man é.. tung och klen.

Det är väl tur att jag är så ung och fin på många andra sätt. Så nu vänder vi på kaoset!

Nu på Söndag den 22:a Maj är det familjedag på Järnvägsmuseét i Gävle, bor du i närheten kan jag rekommendera ett besök.

Kommentera

