Nöjdingcykling!


Högbos finaste stigparti längs sjön, mycket bra att köra fartträning på. Kände mig inte helt oväntat rätt sliten när jag satte mig i sadeln efter avslutat arbetspass på Kyrkogatan, idag cyklade jag primärt för glädjen så det blev ett nöjdingpass i 3 timmar med solen i ögonen istället för fart. Dagar som denna tankar man på med energi på kontot och släpper allt annat, de är grymma för den mentala biten!

I övrigt noterar jag att SCF nu har rättat till poängutdelningen i SWE-Cup XC från Hökensåsracet, det glädjer mig. Jag blev 11:a på Söndagens tävling i Tidaholm, godkänt!
Men det finns massor att slipa på, massor. Hoppas kunna göra en fin avslutning i Borlänge i slutet på månaden. 

Men först är det Billingen i helgen! Ska bli grymt, längtar redan.

4 thoughts on “Nöjdingcykling!

  1. Skönt att det ordnade sig, rätt ska vara rätt. Trodde jag inte att dom skulle kunna ändra nåt i efterhand. Bara att vara före Johan A i Borlänge så har du nog 10:e platsen som i en liten ask.

Kommentera

