Minneslucka?

Sitter och glor lite på resultaten från Hökensås Racet igår ihop med den nu uppdaterade poängställningen i SWE-Cup XC, jag måste fasen ha fått en rejäl minneslucka under tävlingen igår för jag är rätt så säker på att jag tog mig förbi t.ex Erik Dahlbom från Cykloteket en bit in på loppet även om vi åkte jo-jo mellan varandra ett tag. Pumpen vill jag också minnas att jag passerade samt minst 2-3 st cyklister till som jag såg på vissa delar av banan i början som jag inte har något som helst minne av att de tog sig förbi.

Men svart på vitt verkar det inte bättre eftersom jag blev placerad tvärsist av oss allihop.

Blir lite skraj att jag inte kommer ihåg något av detta under loppets gång, någon som kan fylla i luckorna?

10 thoughts on “Minneslucka?

    • Ja, då är det riktigt tråkigt! Men tack för att du bekräftar att jag inte haft en minneslucka iaf :)

      Hoppas kroppen din mår bra efter helgen, bra kört! Lördagen var grym, vilken bana och vilket väder!

    • För den enskilda tävlingen vet jag inte, men i Cupen har man ju gett oss poäng baserat på placeringen i den där listan. :) Isådanafall ska ju ingen ha några poäng i cupen heller om man inte kan få placering.

      Får inte ihop det :)

  1. Ping: Nöjdingcykling! | Jesper Hjortsberg

Kommentera

