Hökensås Racet

Blev trött idag med, vi fick nöjet att åka två extra varv idag för banan var i så fint skick. Blev varvad i slutet på mitt 8:e varv av Bleckur, Edin, Löfström och Flockhart. Vilket innebar att jag fick kliva av efter att ha genomfört 8 varv och inte ”behövde” köra ett nionde. Ryggen tackar, men jag ville ju helst inte bli varvad. Gick väl sådär idag med, lite bättre ben men sliten. Som alla andra.

Finns en resultatlista på Alltomcykel.se, tycker inte riktigt placeringarna för alla oss som blev varvade stämmer men den är väl inte spikad antar jag.

Grattis till min reskamrat Johan som knep en 3:e plats i H30!

Kommentera

