Redo för en vilodag.

Registrerade en ganska hög vilopuls imorse, vet inte om det är något som hänger kvar sen helgen men jag valde ändå att åka ut till Hedåsen och köra lite TT, det är ju så kul o träffa folk och köra fort! Eftersom jag inte riktigt visste hur kroppen skulle reagera så tänkte jag låta den bestämma tempo även om jag verkligen innerst inne ville köra skiten ur mig.

Försökte känna efter och trycka på lite under första varvet men de visade sig att det var ingen bra idé, slog därefter av på farten och fokuserade mer på tekniska detaljer resterande varv istället för att Voigta mig igenom.

Ska försöka hålla mig borta från cykeln imorgon, kanske inviger rullskidorna om solen tittar fram på eftermiddagen på sin höjd.

De är svårt att låta bli när de är så fint, även om man ibland kanske borde.

Kommentera

