Min kropp är rätt fantastisk.

Totalslut igår kväll, feberfrossa och huvudvärk kom från ingenstans. Men jag gav kroppen en hink med vatten samt 9 timmar sömn och hoppades den skulle göra kaos med vad det nu var som gjorde att jag kände mig svag.

Kan ju varit solen, vätskebrist eller så hade jag något skit i systemet men nu är jag återställd och hungrig igen. Tack kroppen!

Skönt att cirkusen är igång, som man har längtat!

Efter helgen ser poängställningen topp 10 i Herrar Elit ut enligt följande inför nästkommande tävlingar

För att se sammanställningen i sin helhet och för alla klasser: Klicka här!

4 thoughts on “Min kropp är rätt fantastisk.

  1. titta!, jag är med på bild.:)

    Vi hade ju en trevlig fight om 11:e plattsen tillsammans med Oskar ett tag där. Kände mig löjligt stark på varv tre men sen kom benen och krampade bort sig. Efter varv 5 slutade dom i princip att cykla och jag tappade ner till 17:e!!! Långt från planen!

    /Ville

    /Ville

    • Lika bleka allihop ;)

      Ja det var lite skiftande om placeringen ett tag där innan Oskar fick nog och körde ifrån oss :) Den känslan känner jag igen väl, hade dock förmånen att få den ett varv senare än dig. Bra kämpat som sagt och kul att byta några ord i verkligheten!

Kommentera

