Resultat: Kringelloppet XCE

Då var det avklarat, tävlingspremiären för iår.

Seedingvarvet till XCE tävlingen gick sådär, eftersom det var seedingtiden som räknades om man blev utslagen innan fighterna om placerig 1-8 så var det lite trist att det inte gick så bra på just det varvet.

Fick iallafall en 11:e bästa tid av 25 st startande i H/Elit vilket innebar chansen att köra slut på mig igen, 16 st av 25 gick vidare.

Kvartsfinalen: Jag, Oscar Byhlinder, Micke S. Flockhart och Martin Eriksson.

Gjorde allt jag kunde men det räckte inte, tog täten på andra varvet men Oscar och Micke seglade förbi i sista backen och jag gick mig Shut up legs totalstum. Jag vågade åtminstone, alltid nåt! 11:a idag alltså, hade siktet på topp 10 men det saknades 1,2 sekunder.

Resultatlista. Läs mer på alltomcykel.se

Nu blir det sängen, för imorgon är det 7 x 5,5 km XC.

6 thoughts on “Resultat: Kringelloppet XCE

Kommentera

