Det vimlar av nöjdingraketer i distriktet!

Persson drog till Sundsvall och hämtade hem sitt nyaste förvärv igår, Svanebos f.d Giant Anthem X Advanced SL. En av de få ramarna jag själv skulle kunna tänka mig att byta ut min nuvarande Anthem X emot, riktigt fin skapelse.

Extra kul att se leendet hos någon som provar en fin heldämpad första gången i skogen, påminner mig om hur jag kände mig när jag grenslade min för första gången.

Premiärturen gick väl inte precis som i filmen men ändå!

Vi har varit ute och njutit av solen och kört lite stig i lugnt tempo, både jag och cykeln är nu redo för lite smärta. Har justerat det sista och fått på tävlingshjulen, splitterny 42t fram, ny kassett och drivlina. Känns som ny!

Kommentera

