Fart i benen, mottages tacksamt.

Testade kroppen och tekniken lite vid Testebo idag, gick inte så fort. Inte helt oväntat heller. Hade svårt att pressa benen till något utmanande för övriga systemet, slutade med två varv på 07:42 min och 07:48 min i lågpulsarnas land. Benen är ju lite skenslöa förtillfället, de kommer bli ordning på dem så småningom!

Får se om jag kan knipa personbästa på 32:09 min över 4 varv + målbacken på Tisdag. Gör jag det så är det ju fint med den farten i benen såhär tidigt in på säsongen. Kan jag hålla mig ikring de tiderna som presterades idag så ska det nog gå vägen, känns iallafall som om det bara kan bli bättre och finns mer att hämta!

Rullade 6 varv till i lugnare 09:40-10:00 min/varv med fokus på teknik och sen runt Bönan som avslutning i kortärmat och utan skoöverdrag, fantastiskt skönt.

Kommentera

