Ugnspannkaka, de blir man aldrig trött på.

Vilket kalasväder det var idag! Cyklade till Hedåsen efter jobbet, sen kördes det lite racefartsträning med Pelle och Jimmy och slutligen skarvade jag lite extra hemåt. Blev strax under 4 timmar allt som allt. ”Distans” med lite mer fart så att säga. Kändes i påkarna på slutet.

Pulskurva från den hårdaste biten, varvtiderna ungefär lika jämna som kurvan däremot. 09:42 min, 10:10 min, 10:33 min och 10:15 min. Det var väldigt roligt att pressa lite i skogen och roligare lär det bli!

Nu blir det ugnspannkaka med blåbärssylt och till den avnjutes ett glas kall minimjölk. Man blir som en ny människa direkt.

Kommentera

