Första mentala provet.

Sker imorgon på Bosön, i form av ett maxtest. Först efter att jag skänkt bort lite energi till validering av deras utrustning. Tröskeltest på Fredag.

Ska detta bli första gången jag lämnar den där lokalen med en känsla av att jag tagit i tillräckligt för att göra mig själv tillfreds? Det är bara ett test och inget annat, men det går att applicera några av de mentala triggers jag tränat på i vinter och se om det kan bistå med lite glöd åtminstone. Om inte annat får jag se det som ett mentalt prov, säsongens första.

På det ska tillskrivas en lite tyngre kropp, en period med lite tveksam träning och periodvis halvkasst självförtroende, så det är som upplagt för en nöjding!

Gävle CA har årsmöte med start om cirkus en timme, jag ska dit och lyssna och försöka engagera mig lite mer i klubben utifrån mina förutsättningar och tid till förfogande.

3 thoughts on “Första mentala provet.

  1. Kul att följa dig i din ambition att testa dina gränser. Hoppas att du har en bra dag för att prestera på det sätt som du vill.

Kommentera

