Det är kul att träna utomhus, ju.

Cirkus 27 min + 23 min utomhusintervaller med Pelle och Jimmy idag, utgick ifrån Sandviken och sen Bäckvägen – Valbo – Ytterhärde/Solbacka – Valbovägen mot Forsbacka – Sandviken.

Effektivt och bra. Kände mig helt okej idag! Jag ska ta och göra ett besök hos farbror Naprapat igen snart. Lika bra att kolla allmänstatus och få lite småsaker justerade, nu när säsongen är på ingång.

Står inget på hemsidan men jag fick information idag att Gävle CA har årsmöte på G!

Datum: Måndagen den 4/4
Plats: Klubblokalen vid Utmarksvägen 33 (Idrottens Hus).
Tid: 19:00.

2 thoughts on “Det är kul att träna utomhus, ju.

Kommentera

