CykelVasan 2011

Anmälde mig till CykelVasan igår, utöver XC SM i Borås så är det en av tävlingarna jag ser mest framemot att köra iår! Det som lockar mest med just de tillfällena, är att det gäller att vara bäst när det gäller. Så bra man nu bara kan vara utefter sina egna förutsättningar.

Det ska bli mycket intressant att se hur deltagarantalet under Långloppen blir iår, där tror jag på en positiv uppgång. Mycket tack vare Långloppscupen i sig och CykelVasan.

Men jag är inte lika säker på att samma trend kommer synas i XC, utöver mig själv så hoppas jag däremot att fler provar på att köra XC också.

3 thoughts on “CykelVasan 2011

Kommentera

