Nytt rekord.

Satte nytt personbästa idag: 9,34 kronor. Gissa vad?

I skrubben slogs inga rekord, tangerar lite samtidigt som jag raljerar över hur varmt det börjar bli i skrubben nuförtin. Har inga som helst problem att sätta mig på testcykeln och träna, fortfarande roligt trots en lång vinter. Givetvis älskar jag att cykla ute i det fria mer än inne i vanliga fall, men just under vintern så är det fint med Monarken. Vi må tjaffsa ibland om vem som bestämmer, men vi är fortfarande goda vänner efter varje gång jag fått vika ner mig.

Man é ju rätt sjuk.

Slutet på min PacMan fördelning närmar sig däremot. Slutet på skidåkningen också, de har varit en av vinterns höjdpunkter för min del.

38 dagar kvar till XC-tävlingspremiär, man börjar väl bli laddad och sugen nu! Hoppas kunna få nån träningstävling eller Gästrikecup i benen innan dess.

Och framförallt fasa ut skrubben mot skogen ytterliggare så snart som möjligt!

4 thoughts on “Nytt rekord.

Kommentera

