Keep on rocking the Wmax.

20 st ettor på 6,61 W/kg, genomförbart. Fixade inte fler än 8 st på 7,10 W/kg idag, finns en gräns där verkar det som. Påbörjade den nionde men det gick inte runt mer idag. Men 10 st fixar jag, på en bra dag.

Har hämtat ut en drös med nya klubbkläder på eftermiddagen, skönt att slinka i något som är anpassat efter 2011 års version av mig, fyller kostymen lite annorlunda detta år. Det har hänt en hel del med min kropp sen slutet av förra säsongen, tålamod och kontroll ligger bakom det.

Även om jag vart rejält fundersam när jag drog upp tempodräkten ur påsen. Var det storhetsvansinne som fick mig att gå på en storlek medium? Tyckte det såg ut som något man drar över en Barbiedocka först. Men den satt riktigt bra!

Det är faktiskt något jag funderar en hel del över fortfarande, att tävla tempo i framtiden. Men där går gränsen gällande mina LVG ambitioner för tillfället. Sen har vi ju CX också som jag inte äns provat än.

Nöjer mig med att lufta tempodräkten på XC tävlingar tillsvidare.

Finns en del att göra om man vill och har resurserna eller stödet att göra det!

Kommentera

