Vardagen, i intervallform.

Äta Leksandsknäcke med leverpastej, åka till kontoret och arbeta 4,04 x 60 min, äta lunch, fortsätta arbeta ytterliggare 4,04 x 60 min, 2 x 1 min med 2 min vila Tidsrapportering, åka hem från kontoret, äta, 1 x 60 min Powernap, 1 x 60 min försöka vakna, 1 x 60-90 min intervallträning @ Borg 14-20 beroende på hur hjärnan uppfattar dagens övning, 1 x 30-45 min sittdusch, 1 x 5-8 dl mjölk, 1 x 60-120 min slösurf, >8 x 60 min sömn, repetera Tisdag-Fredag.

Jag har min vardag ungefär precis där jag vill ha den, inte mycket jag skulle vilja ändra på förutom mer tid för träning och allt som hör därtill.

Solen stod i zenit under dagens skrubbpass, höll på att stryka med idag. Filmade sista intervallen, men filmen åkte i papperskorgen för att jag inte ska behöva se eländet igen. Bjuder på en bild, det är allt.

Tummarna på triggerpunkten hela tiden.

Låter Anna Haag sammanfatta dagen i Holmen.

Kommentera

