Separationsångest.

Det fanns en liten bit chokladtårta kvar i kylen på kontoret när jag gick, det tog faktiskt emot att lämna den där. Ensam. Livsfarlig.

För kännedom:

Har flyttat in ”Fysiologisk Kuriosa” och ”Mina Redskap” som flikar under ”Om mig och min idrott”.

Sen fortsätter jag att utelämna mig, nu när jag känner en liten trygghet i siffrornas tillförlitlighet. Under headern finns nu en sida med namn: ”Watts up?”. Där tänker jag redogöra främst ikring min effekträning fram till April 2011 och löpande status/nuläge på vissa intervallformer, för de som är intresserade.

Tanken är också att få ner siffernördheten i inläggen och skriva om annat men ändå behålla lite nördighet för de som är intresserade.

Kommentera

