Av med silkesvantarna.

Vilken fantastisk morgon! Jag vaknade vid 6-tiden och var beredd att åka till kontoret. Innan det gick upp för mig att det var Lördag hade jag fått på mig en stödstrumpa och en skjorta, old habits die hard. Sen var det bara att somna om med en rejäl nöjdingkänsla.

Efter frukost blev jag överkörd och nedbruten av Monarken i vanlig ordning inne i skrubben. 15+10+5 min på 5,06 W/kg, 2 min vila. Där har ni utgångsläget. Planen är 1 x 30 min innan Februari är över och 1 x 40 min i Mars, 1 x 60 min i slutet av April på samma watt.

Utan pauser givetvis. Det är lite så jag jobbar.

2 thoughts on “Av med silkesvantarna.

Kommentera

