Det är ordning på mig!

Flytten har gått mycket mycket bra, sovit gott inatt med trots en del nya ljud här i gropen. Detta område kallas tydligen ”skilsmässogropen” av lokalbefolkningen, därav namnet ”gropen”. Bra att man är undantaget då!

Är utan internet ett par dagar p.g.a Telias härliga rutiner, hade tänkt jobba lite hemifrån idag men de va väl inte meningen antar jag.

Nakencykling i skrubben igår. Skönt att såna här moment inte kan rubba mina rutiner eller träningsfokus. Och idag blev det ett distanspass, med lite energi i kroppen. Det var ovant, längsta passet iår.

Imorgon blir det IKEA på morgonen och sen ska jag åka och kolla in bilmarknaden hade jag tänkt.

I väntan på internet försöker jag hålla låda på Twitter, annars hade jag bjudit på bilder från Nakencyklingen.

2 thoughts on “Det är ordning på mig!

  1. Alltså nakencykling…. det låter väldigt suspekt…. Jag skulle också vilja bo på ett ställe där jag hade egna möbler och som jag visste att jag skulle bo kvar på ett tag. Det skulle vara kul att känna att man har ett syfte när och om man skulle åka till IKEA.

Kommentera

