Flest test, mest fest.

Hämtade nycklarna till nya lägenheten efter lunch, tog en halvdag från arbetet och fick nuvarande boendet besiktad (ettor överallt såklart, det är ordning på mig) och sen satte jag mig på stålhästen och körde fyror. Tyckte det kunde vara ett värdigt pass att avsluta stönandet här på. Från hörnet till skrubben, eller lyxskrubben kanske jag måste säga.

Som nedvarvning körde jag några vändor med det som gick att packa in i bilen, tror Flytthjälps-Persson blir nöjd imorgon när han inser hur lite det är vi faktiskt behöver bära på.

Fyrorna @ 5,81 W/kg idag, lätt i kroppen innan passet. Gårdagens test på 40 minuter @ 4,62 W/kg gick fint det med.

Så denna vecka har jag kollat hur jag ligger till vid 60 minuter och vid 40 minuter. Skulle vara fint om 30 minutaren gick av bara farten @ 4,82 W/kg, återstår att se. Lite knivigare än ovanstående graf tror jag däremot på. Kanske tillräckligt knivigt för att få räknas som riktig träning?

Utöver dagens fyror har det inte blivit mycket av den varan denna vecka. 2 st vilodagar har jag t.om genomfört, jag säger genomfört för att det är ett spektakel i sig att vila.

Rätt likt min egen förmåga att visa känslor med kroppen i form av dansliknande rörelser:

Nu ska jag städa bort denna fredagskväll, lycklig som få!

2 thoughts on “Flest test, mest fest.

Kommentera

