I ett garage nära dig.

Vet inte hur många gånger den ekade från garagen i ungdomens år. Sen fick vi slåss om att köra solon, ingen va väl nå vidare sugen på att kompa. När det var svårt att enas slutade det med solon på trummor, bas och gitarr samtidigt ibland. Hårt klimat.

Tror jag sprängde mycket av min hörsel på den tiden, ung och dum. Men problemen med hörseln har avtagit med åren, nu när man sysslar med en tystare sort av repetitioner rent decibelmässigt.

Svarade på en kommentar gällande W/kg värden i gårdagens inlägg och eftersom jag strävar efter öppenhet och gärna tar emot frågor/påståenden från er läsare så slipper jag tassa omkring med konstiga svar och referenspunkter för er som är intresserade. Det är ju lite det bloggen är till för. Dialog och hån!

Vi kör på det tillsvidare.

Första försöket på 60 minuter nonstop idag. Lagomt kaxig redan efter minut 12 när borgkänslan i ben inte riktigt gick hand i hand med andning om vi säger som så. Blev en kamp mot huvudet därifrån.

Resultatet blev 45:12 + 10:18 + 5:00 min på 4,42 W/kg med korta mentala pauser mellan varje stopp. Inte precis nonstop då, ett misslyckande i den bemärkelsen.

One thought on “I ett garage nära dig.

  1. Ping: Semlor är bra skit! | Jesper Hjortsberg

Kommentera

