Välkommen, välkommen hem!

Julen har varit mycket bra, även om den som vanligt var över alldeles för snabbt. Inga sjukdomar och jag lyckades trycka in lite mer träning än jag på förhand trodde med tanke på den Sibiriska vinterkylan som infann sig under julvistelsen. Imorse var det dock retfulla -6 grader, de övriga dagarna var det som minst -30 grader.

Monarken stod och väntade på mig i hörnet när jag klev innanför dörren här hemma igen, ”välkommen hem fyror” blev det. Jag har iallafall inte blivit svagare av den här lugnare veckan, fetare kanske, men inte svagare. Alltid nåt!

Imorgon är det första dagen på en nöjding-arbetsvecka igen, förutom Fredagen då förstås! Och på torsdag ska det samverkas kring en del tjänster som utlystes hos min nuvarande arbetsgivare för ett tag sedan, kan bli bra!

För övrigt ordnade Sverige Television fram årets musikdokumentär i julklappsformat.

Klicka här för att se dokumentären.
Klicka här för albumet ”The Promise” på Spotify.

Livet är fint! God fortsättning!

Kommentera

