Braindead.

Rätt ”fin” splatterfilm för övrigt, Braindead. Nyss hemkommen från lite längdskidåkning, idag gick det riktigt fint! Klämde en tremilare idag med, samma som i Lördags men idag gick det mycket bättre. Hade ju vilodag igår. Tränade stakning en hel del och så var skidorna fina med.

När jag skulle packa ihop och åka hem tog jag av mig skidhandskarna för att de var genomblöta, när jag kom till bilen la jag dem på taket samtidigt som jag skrattade för mig själv och tänkte ”De är inget vidare ställe att lägga handskarna på, måste komma ihåg att ta med dom!”

10 sekunder senare packade jag  in skidorna i bilen och satte mig och åkte hem. Med handskarna på taket.

Det är också rätt Braindead.

One thought on “Braindead.

Kommentera

