Vinterglädje.

Jag har aldrig gillat vinterhalvåret förut, kallt och eländigt. Men iår har jag bestämt mig för att göra det till något roligt och glädjande! Som man tänker – så blir det. En bra bit påspår efter dagens premiärtur på längdskidorna.

Konstaterade följande saker:

Rullskidor är ingenting i jämförelse med the real deal.
Grymt för hjärtat.
Jag är inte någon utförsåkare.
Men det gör inte så ont att stå på arslet.
Utan fäste försvinner lite av glädjen.
Mitt späkande hjälper inte mitt stakande.

Jag är väldigt nöjd med tanke på att det är första gången jag står på ett par skidor på över 15 år eller något i den stilen. Kommer bli ett grymt bra komplement till cykelträningen i vinter!

Här är min späktrend än sålänge, som folkaktien Telia ungefär.

One thought on “Vinterglädje.

Kommentera

