Ett lyckligt veckoslut.

Tidig grötfrukost följt av Höst-njut-Mountainbike i Högbo med gott sällskap, lunch och därefter en timme teknikträning rullskidor på gatan där jag bor. En powernap, följt av testcykelintervaller. 2 hjul, 4 hjul och svänghjul alltså. Gjorde mig förtjänt av en banan och en näve diverse nötter dränkta i choklad efter svänghjulet. Avrundar kvällen med blodpudding och lingonsylt, samt ännu fler chokladnötter.

Det är faktiskt så att om bara en av veckans sju dagar slutar som denna dag, så lever jag min dröm åtminstone en dag i veckan. Och det må vara en i mångas ögon skadad drömtillvaro, men den är min.

Imorgon nollställer vi och börjar om!

2 thoughts on “Ett lyckligt veckoslut.

  1. Det kan ju inte ha varit en drömavslutning på veckan, du missade ju ett riktigt härligt långpass på rullisarna!
    Det blev en två timmars tur. Åkte hemifån Esa till Furuvik och in mot Bomhus, förbi fabriken, förbi vår kompis Niklas och psyka honom lite för att sedan åka hem till Esa igen. Träna på så får det bli en annan gång, hör av dig när du känner dig mogen för lite sällskap. Magnus

    • Ja tyvärr passade det inte tidsmässigt idag, sen inser jag att jag behöver få lite mer vana innan jag ger mig ut i vida världen. Iaf när cykelvägen mot furuvik känns som en utmaning :) hör av mig när jag är en mindre trafikfara istället för en stor :)

Kommentera

