Från det ena till det andra.

Har inte suttit på stålhästen på ett tag, fick bli en liten statuskoll idag.

Mitten på Juli var senaste försöket och rekordet när det kommer till en non-stop 40 minutare, då vägde jag 1,5 kilo mer vid testtillfället och klarade av 25 watt mindre än vad jag gjorde idag. Jag satte nog ribban en aningen lågt den här gången, det tar vi med oss till nästa gång.

Hursom, det kändes så fint det nu bara kan göra. Tror inte jag kunnat förbereda mig så mycket bättre inför helgen än vad jag har gjort hittills, för att vara mig vill säga. Det känns faktiskt bra att ha den känslan rent mentalt.

Nu gäller det bara att använda den lilla kapacitet man har till prestera så bra det bara går på utsatt dag, då skulle jag bli tillfreds med min insats.

Kommentera

