The Gates to alot of Fun!

Stämplade ut tidigt idag och drog till Järbo för lite mer utmanande cykling än t.ex Testebo eller Åbyvallen. Passade på att ta reda på om jag kunde slå min tid från Gästrikecuptävlingen från den 28:e Juli som löd 01:03:25 min, 3 varv x cirka 7 km.

Dagens varvtider:
20:34 min
20:43 min
20:27 min
Totalt: 01:01:44 min.

Fortsätter träna på att försöka köra jämnt, det tar sig iallafall. Putsade lite på PB’t också, får man något att arbeta mot nästa år.

Banan är hemskt rolig att åka ivilketfall.

One thought on “The Gates to alot of Fun!

  1. Ping: Kicken, här är den! | Jesper Hjortsberg

Kommentera

