Från sin bästa sida.

Dagens riktiga nöje! Strax under 4 timmar med ryck och fartökningar.

Svårt att inte ha ett leende på läpparna med dagens förutsättningar. Pigg kropp, skönt flyt i skogen och trevligt sällskap! Jag hade ”L’Estasi Dell’oro” i bakhuvudet på stigpartierna, Morricone har en del sköna grejer för sig som fastnar. Jag med verkar det som, när man har den kompositionen i huvudet när man tränar är man nog en rätt skön typ inbillar jag mig.

Så nu sitter det en nöjd en i soffan, precis som de ska va! Nu tänker jag spendera resten av dagen med att vara just det, en nöjding.

Kommentera

