My hometown.

Känt på benen och hjärnan ordentligt för första gången sen helgen, sprätt är ordet! Ska bli kul att ställa de benen på startlinjen imorgondagens DM-tävling, det är ju lite roligare när man känner sig stark. Sen om man är stark är en annan femma. Hoppas det dyker upp lite folk!

Jag kollade på Soran Ismails Resa genom Sverige på Kanal 5 igår och fick mig ett skratt, han pratade lite om Långshyttan. Min hemort. Se klippet nedan, börja kolla 04:30 min in för att höra sågningen av Dalarna generellt.

Jag minns det inte, men skulle inte bli ett dugg förvånad om det han säger om tröjorna på Konsum är sant.

One thought on “My hometown.

Kommentera

