Testcykelväder.

Vem försöker jag lura? Allt väder är ju Testcykelväder! Även om det stod Testcykel på schemat idag så är det likväl lika spännande ute som en påse med bara gula winegum. Men det blir kalaskul till morgondagens Gästrikecup i Högbo, lite lervana till helgens Finnmarkstur.

Kört ett styrkepass på Monarken nyss, några lågkadensare. Kände mig rätt stark faktiskt. Siffrorna bekräftar det också, om de nu stämmer vill säga.

Jag har inte rört mitt Playstation 3 sen snön försvann, kanske blir debut idag? Alternativet är att åka ner till Stadsbiblioteket och låna DostojevskijsBrott och Straff”, har fått någon slags tvångstanke att jag måste läsa den. Vi får se vilket som vinner, tvångstanken eller skenslöheten. Om man kollar trenden så kan vi väl säga att bokläsning inte vunnit så många gånger förut.

På tal om kultur, såg 3 filmer häromdagen. Jag brukar hyra film om det kommit ut 3 st som jag verkligen vill se, men den här gången blev det 2 st nödfilmer för det var bara 1 jag verkligen ville se. ”I Love You Philip Morris” med Ewan McG och Jim C, den var rätt okej.

Jim Carrey är Jim Carrey, alltid.

De övriga två var ungefär lika spännande som en påse med enbart gula winegum.

Kommentera

