Sollefteå – Dag 5.

10:54 min är nya familjerekordet uppför Hallstabergets framsida till liftstugan högst upp. Föregående personbästa på 11:53 min i Lördags togs med stor marginal. Lite finare än det uppsatta målet för veckan på 11:30 min också. Det är ordning på mig ibland.

Drog en intervall till i backen och sen ett par 30 sekundare efter lite vila i solskenet, en riktig nöjding efteråt. Har ett Hallstapass kvar på Fredag, får se om jag kan slipa ner den där tiden ytterliggare så jag får en utmaning till nästa år.

Kommentera

