Kragen blev tagen.

Vart ett 4-timmars pass idag, transport ut till Högbo med dyngen i och sen körde jag ett gäng varv på MTB banan och diverse andra stigar däruppe i området strax under känslan av tröskel, cirka 3 mil tror jag det vart däruppe till slut. Jag antar att det var årets Gästrikecup bana också. Satt ett par sådana skyltar kvar på vissa ställen iallafall. Ivilketfall så vart det ett fint och varierande pass idag.

Inte så mycket asfalt och grusväg som jag brukar köra, även om det blev en del sådant också. Körde Tisdagsrundan till Mackmyra som avslutning och sen hem igen. Varje gång jag åker förbi Forsbacka Bruk och Forsbacka Herrgård så tänker jag att där vill jag bo, fruktansvärt vackert område. De har ju bostadsrättslägenheter i Herrgården, så helt omöjligt för framtiden är det ju inte. Beror ju på priset förstås.

Sista passet på hemmaplan innan avfärd mot Sollefteå imorgon, fan så mycket höjdmeter jag kommer få i kroppen nästa vecka. Ska bli roligt!

Ja och sen får man ju träffa familjen också, det är givetvis ännu roligare.

Kommentera

