Kommer somna gott.

Idag är jag nöjd, faktiskt. Det är sällan, men idag är jag det. Putsade personbästa med ytterliggare 1:05 min under dagens TT vid Åbyvallen, så jag har gått ifrån 40:29 min på 4 varv till dagens 38 blankt på 3 tillfällen nu, känns inspirerande att det går framåt.

Vi vart några stycken faktiskt, riktigt roligt! Johan kom ner från Ockelboskogarna, Emmy kollade läget inför Långlopps-VM i helgen bland annat. Får det till 7 st tappra själar allt som allt.

Foto: Daniel Eriksson.

Hakade på grabbarna ut till Utvalnäs efteråt och drog en tjuga på hemvägen också så det har blivit en del cykel idag.

Kommentera

