Rastlös.

Vilken slödag, fantastiskt rastlös. Skitvädret ute inspirerar inte till någon Van Gogh målning precis.

Jag måste skaffa mig en hobby, pilla på iPhone 4 räknas inte längre. Suttit och kikat på gitarrer igen. Vet att jag haft denna känsla fler gånger förut men det blir aldrig något utav det, sugen på att lira lite oftare. Kanske ska börja med att byta strängar, tror de som sitter på nu är från Dackefejden ungefär. Vet att jag konstaterat detta faktum tidigare också.

”Talk don’t change a thing.”

TT Åbyvallen imorgon, samling 18.00 vid parkeringen. Kom dit och slit, det kan bli kul!

2 thoughts on “Rastlös.

  1. Jag var och rekade banan nu på kvällen när solen tittade fram. Hala rötter gör mig nervös, och jag fick anledning till att vara nervös en hel del. :-)

    Branta backen med alla rötterna kom jag inte ens halvvägs uppför. Den är så brant att man måste hålla drivet igång, men gör man det släpper det på varje rot. Klurig ekvation att lösa.

    Det hinner säkert torka upp en hel del till imorgon dock. Vi syns då!

Kommentera

