Dags att uppdatera garderoben.

En blå och en svart, slit och släng och vardagshäng. Hittade en färggrann skjorta också. Blå kavaj och färggranna skjortor är rätt extremt för en svart/vit/valnöts kille som mig, ser det som ett framsteg. Det är ju trots allt dop snart!

Sen passade jag på att uppdatera cykelgarderoben också. Grymt fin leveranstid, slutet på Augusti. Hoppas på många fina vinter och pendlarmil på den. Jag tycker i vilketfall den är löjligt, löjligt läcker. För prisvärd vet jag inte om man törs kalla den.

Och så var det slut på skatteåterbäringen, det gick ju skitlätt iår!

7 thoughts on “Dags att uppdatera garderoben.

  1. Definitionen av prisvärd beror väl på vem man frågar, givetvis.

    Fick och fick, 8990 kronor kostar en Disc modell. 6990 kr för en utan hydralisk skivbroms. Vet inte vad förra årets modeller gick lös på.

    Det blir nog bra, jag föll för den direkt. Svart är liksom min grej. :)

Kommentera

