Vänta, vänta och vänta.

Inga paket idag heller, Posten och Schenker vet hur man lär sina kunders kunder tålamod! Kan jag gott behöva.

Idag är det vilodag för mig, fått mig en välbehövlig massage av Janne. Tycker inte jag har haft det där riktiga trycket senaste veckan, det kan ju bero på många saker. Men det brukar faktiskt bli bättre efter en knådning. Tycker han hinner med mycket på den tiden man har subventionerad av arbetsgivaren.

Nu är det 6 dagar kvar till Långloppspremiär, känns.. nervigt! Samtidigt ska det bli riktigt kul att få tävla. Jag har varit frisk, tränat på bra och får bättre självförtroende varje vecka som går. Hoppas kunna ta med mig lite utav det till startlinjen i Skövde på Söndag. Jag kommer behöva det självförtroendet och ett par pigga ben för att lyckas med min målsättning, mer om det närmare start.

Känns riktigt bra att vara ledig Torsdag och Fredag också. Det innebär ordentlig sömn och ingen stress dagarna innan.

Kommentera

